بررسی نقش رسانه ها در انتخاب پوشش در«زرجامه»

برنامه «زرجامه» روز دوشنبه 13 اسفند ، با موضوع نقش رسانه در انتخاب نوع پوشش از رادیو فرهنگ پخش می شود.

1403/12/13
|
14:36

رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج مدگرایی و شكل‌دهی به ترندهای مد ایفا می‌كنند. آن‌ها به عنوان واسطه‌ای بین طراحان، برندها و مصرف‌كنندگان عمل می‌كنند و با نمایش تصاویر جذاب و محتوای الهام‌بخش، سلیقه‌های عمومی را تحت تأثیر قرار می‌دهند. مجلات مد، رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های تلویزیونی به‌طور گسترده‌ای به معرفی و ترویج استایل‌های جدید می‌پردازند و از این طریق، افراد را ترغیب می‌كنند تا با پیروی از ترندهای جدید، استایل خود را به‌روز كنند.
در این برنامه با حضور كارشناس به موضوع اهمیت تأثیر رسانه‌ و تبلیغات در انتخاب لباس پرداخته می شود و نقش رسانه‌های مختلف در صنعت مد بررسی خواهد شد
این رسانه‌ها شامل رسانه‌های چاپی (مانند مجلات مد)، تلویزیون، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی می‌شود. هر كدام از این رسانه‌ها به شیوه‌ای خاص به انتشار اخبار و اطلاعات مد، تبلیغات و ترویج ترندهای جدید كمك می‌كنند. .
همچنین «حمیرا فراتی» گزارشی در خصوص موضوع برنامه با نگاهی به انتخاب نوع پوشش افراد تهیه كرده كه پخش می شود .
برنامه «زرجامه» را می توانید دوشنبه هاساعت 20:30 به تهیه كنندگی یلدا احتشامی و گویندگی راضیه گردكاهد از شبكه رادیویی فرهنگ بشنوید.

دسترسی سریع