مدیر گروه تهران و رویدادهای شبكه رادیویی تهران مطرح كرد: ماه رمضان روی موج رادیو تهران/ با مسابقات میدانی به استقبال تابستان می رویم

مدیر گروه تهران و رویدادهای شبكه رادیویی تهران توضیحاتی درباره برنامه های این گروه در رادیو تهران و ویژه برنامه های ماه رمضان ارایه كرد.

1398/02/25
|
10:05

علیرضا مبینی مدیر گروه تهران و رویدادهای شبكه رادیویی تهران درباره ویژه برنامه این گروه در ماه رمضان گفت: «تا سپیده تهران» عنوان ویژه برنامه سحرگاهی ماه رمضان رادیو تهران است كه محوریت برنامه توجه به صفات كمالی در انسان مانند خدمت به خلق، مهرورزی و... است

وی افزود: برنامه قصد دارد وظایف مومنان نسبت به یكدیگر را بیان كند و محوریت و چارچوب برنامه روی این اصول جلو می رود. همچنین دیدگاه عرفانی و معارفی به حوزه اجتماعی نیز در این برنامه مدنظر قرار می گیرد.

به گفته مبینی، «تا سپیده تهران» به تهیه كنندگی امیرحسین ثقفی و امیر بنی هاشمی و سردبیری مینا نیكانیك و اجرای رضا خضرائی ساعت 30: 3 تا 6 صبح از رادیو تهران پخش می شود.

وی در بخش دیگر صحبت هایش درباره مهمترین برنامه های این گروه كه از رادیو تهران پخش می شود، عنوان كرد: دو برنامه محوری داریم یكی «تهران من» كه یك جُنگ اجتماعی با رویكرد طنز به همراه آیتم های گزارشی و اخلاقی و طنز است. این برنامه به بررسی اخبار روز و تحلیل آن با كارشناسان مربوطه می پردازد.

به گفته وی، «تهران من» به تهیه كنندگی اسماعیل باستانی و امیرحسین ثقفی و سردبیری مینا نیكانیك و بشیر جعفری نیا و حضور امین قاضی و آوید بزرگی كه به صورت یك هفته درمیان اجرا می كنند، ساعت 17 الی 20:20 هر روز به غیر از جمعه ها از رادیو تهران پخش می شود.

مبینی ادامه داد: «تهران ورزشی» عنوان دومین برنامه‌محوری ما به تهیه كنندگی محمدهادی نه برادر و كارشناس مجری محمد میر است كه به بررسی اخبار ورزش ایران و جهان می پردازد و هر روز از ساعت 30 : 10 الی 11 صبح از رادیو تهران پخش می شود.

مدیر گروه تهران و رویدادهای شبكه رادیویی تهران در پاسخ به این پرسش كه امروزه رادیو با چه مشكلاتی از لحاظ بودجه و نیرو مواجه است، گفت: رادیو رسانه گرمی است كه همیشه در اوج بوده و هست و مردم با آن ارتباط برقرار می كنند. در پی قانون منع به كارگیری بازنشستگان، رادیو سعی می كند بعضی از نیروهای هنرمند و خلاقش را كه توان كار دارند و مانند میراث فرهنگ می مانند را حفظ كند. از لحاظ بودجه نیز كل كشور مشكل بودجه دارد و امیدواریم با مدیریت درست مشكل حل شود.

مبینی در پایان درباره برنامه های این گروه برای جذب مخاطب مطرح كرد: برنامه «تهران من» در فصل تابستان پایان هفته ها خارج از استودیو اجرا می شود؛ به عنوان مثال در بوستان های مختلف و یا نمایشگاه های متعددی كه برپا می شود. همچنین مسابقه بزرگی همراه با جایزه های نفیس كه به صورت میدانی برگزار خواهد شد، از دیگر برنامه های این گروه برای جذب مخاطب است. نام مسابقه هنوز مشخص نیست و دوماه و نیم است كه روی محتوای آن كار می كنیم و امیدواریم در ماه رمضان تكمیل شود.

دسترسی سریع